Forum voor schildklier pagina
Startpagina.nlDochters op alfabetCategorieenVoor kidsLuister radioKijk TVMeer Startpagina

schildklier.startpagina.nl/prikbord

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: DiscussielijstNieuw berichtZoekenLog inPrint
 • Uitgeklapt op datum • Uitgeklapt met draadjes

Medicatie vrij en weer klachten ???

Gepost door: De Gravin ()
Datum: 02 juni 2013 14:07

Sinds februari gestopt met de medicatie (strumazol en thyrax). Mijn bloedwaarden waren allemaal goed en voelde me top ! Bij de eerste nacontrole waren mijn waarden ook goed en als het na 3 maanden ook weer goed was zou ik ontslagen worden bij de internist. Ik heb sinds januari last van de schouderspieren / tennisarm. Deze klachten zijn niet minder geworden, sterker nog......onderrug en benen ( bovenbenen en knieeen) zijn erbij gekomen. Spierpijn en bewegingsbeperkingen.

Het gevoel van een brok in mijn keel heb ik alweer maanden en dat gaat en komt dat gevoel. Voel me ook moe en tot weinig in staat. Slaap slechter door de spierpijnen en wordt ook wakker van de warmte.......ga dan maar weer onder een laken liggen pfffff

Sinds dat Graves bij mij is vastgesteld flink aangekomen....12 kilo !!

Zijn er mensen die iets herkennen nadat zij gestopt zijn met de medicatie ?

Mar

Onderwerp Geschreven door Gepost
  Medicatie vrij en weer klachten ???
De Gravin 02/06/2013 14:07
Ga naar: DiscussielijstZoekenLog in
Je naam: 
Onderwerp: 
captcha
Vul hier bovenstaande code in:

Privacy- en cookiebeleid - Copyright - Disclaimer - Alle dochters - Forum en chatregels - Contact
© 1998-2011 Startpagina B.V. - schildklier.startpagina.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep